9 januari 2012

Dagiskasse

Ibland hittar man obloggade alster, såsom denna dagiskasse!



Den rymmer flera ombyten kläder, och det kan behövas eftersom vår stora tjej älskar vattenlekar :) Handtaget på just denna är lite avkortat så att hon själv kan vara med att bära.

Mönster:
Knåpmodern

Material:
Ikea både på insidan och utisdan, snedslå inköpt på syfestivalen.

Upp:
På mindre än en timme har man en ny väska. Att bästa maken gav mig sovmorgon på min födelsedag, plus att han lämnade storasyster på dagis så att jag och lillasyster kunde slappa en stund till.

Ned:
Att jag inte köpte mer av den superbilliga snedslån

2 kommentarer:

  1. Fin! Jag har länge tänkt att jag ska sy en dagisväska a la Knåpmodern, men det har inte blivit av. Kanske är det dags nu?

    SvaraRadera
  2. Har också tänkt sy en ... någon gång ;) Din blev väldigt snygg ialla fall!

    SvaraRadera